Направления деятельности
Автоматизація виробництва дозволяє підвищити якість і знизити собівартість продукції. Це процес постійної модернізації обладнання та програмного забезпечення, пошуку нових, більш ефективних рішень.
Автоматизована система являє собою сукупність керованого об'єкта й автоматизованих керуючих пристроїв і складається з системи автоматики і системи диспетчерського управління та збору даних.
Диспетчерське управління і збір даних є основним методом автоматизації управління складними динамічними системами в життєво важливих і критичних з точки зору безпеки і надійності областях. На принципах диспетчерського управління будуються великі автоматизовані системи в промисловості, енергетиці, на транспорті, в космічній і військовій галузях, в різних державних структурах.
1. Програмний комплекс СКАТ ™
Програмний комплекс СКАТ ™ призначений для вирішення завдань автоматизації диспетчерського управління мережевих енергопостачальних організацій та цехів електропостачання великих промислових підприємств. Даний пакет є частиною оперативно-інформаційного комплексу автоматизованої системи диспетчерського управління (ОІК АСДУ). Комплекс СКАТ ™ здійснює прийом, обробку та відображення телеметричної та іншої оперативної інформації, в тому числі інформації з технічного обліку електроенергії. На базі оперативної інформації вирішується ряд технологічних задач по диспетчеризації і ведення режимів електричної мережі, з контролю електроспоживання.
Програмний комплекс СКАТ ™, на наш погляд, досить повно задовольняє вимогам по набору функцій, а саме:
-
Робота в єдиному часі.
-
Збір, достоверізація, первинна обробка оперативних параметрів з систем телемеханіки та пристроїв обліку електроенергії.
-
Діагностику стану пристроїв телемеханіки та каналів зв'язку.
-
Видача ТК, в т.ч. підготовка та виконання ГАВ, ГВ (графік відключень), ГМР, тощо.
-
Зберігання зібраної інформації.
-
Підтримку функціонування диспетчерського щита.
-
Відображення однолінійних схем ПС з урахуванням стану комутаційних апаратів по відношенню до схеми нормального режиму мережі на екранах АРМ (в режимі реального часу і в режимі ретроспективи).
-
Ведення схеми нормального режиму мережі (СНР).
-
Сигналізацію позаштатних ситуацій, швидку навігацію до об'єкта, на якому відбулася подія.
-
Відображення схем мережі і ділянок мережі.
-
Швидка навігація по системі.
-
Масштабування планшетів ПС і ділянок мережі.
-
Стиковка з розрахунковим завданням (Космос).
-
Програмно-апаратні блокування перемикання комутаційних апаратів.
-
Визначення ділянок мережі, що знаходяться в нерозривному електричного зв'язку (топологія мережі).
-
Підготовка добового рапорту диспетчера.
-
Дорозрахунків неізмеряемих величин:
- Дорозрахунки
- Інтеграція
- Усереднене.
-
Ручне введення значень параметрів ТС, ТВ, і планових значень:
- Прості
- По графіку
- Альтернативна заміна.
Перевести в режим ручного введення можна як з поточного моменту часу, так і заднім числом. При цьому проводиться примусовий перерахунок залежних параметрів, і вносяться відповідні корекції в архів.
-
Автоматичний (ручний) введення в систему і уявлення показань приладів обліку.
-
РЗіА представлення показань, ранжування, уставки.
-
Можливість доступу до інформаційної бази з АРМ різних підрозділів замовника.
-
Парольний захист інформації і функцій системи:
- Список мнемосхем, дозволених для перегляду;
- Фільтр подій відображаються у вікні подій;
- Набір прав доступу до функцій системи;
- Розмежування доступу до сигналів (робота на різні організації).
-
Можливість конфігурації і модернізації системи силами Замовника.
Основні Компоненти, що входять до складу комплексу СКАТ:
1. «Сервер прийому передачі даних»
2. «Схеми»
3. «Відомість»
4. «Добова відомість»
5. «Конструктор звітів»
6. «Адміністратор користувачів»
7. «Монітор сесій»
8. «Провідник ОІК»
9. «Редактор»
2. «Бланки перемикань»
«Бланки перемикань» призначені для:
-
творення бланків перемикання для виведення в ремонт і введення в роботу: повітряних ліній (ПЛ), кабельних ліній (КЛ), трансформаторів, секцій шин, вимикачів, роз'єднувачів і ін. устаткування.
-
Створення бланків перемикання встановленого на підприємстві зразка, для видачі їх працівникам, які виконують перемикання, з числа оперативного або оперативно-виробничого персоналу.
-
Контролю виконання перемикань працівником з числа оперативного або оперативно-виробничого персоналу.
-
Внесення змін до схеми електромережі, або об'єкта (ПЛ, КЛ, ПС, РП, ТП) збережену в базі даних ОІК-а.
-
Тестування, контроль дій диспетчера, при проведенні тренувальних перемикань, вироблених відповідно до обраного бланка, або програми перемикань (в програмному модулі Схеми).
3. «Марлин» («Топологія мережі»)
«Марлін» («Топологія мережі») призначена для:
1. Пошуку схеми електропостачання абонента на його адресу із зазначенням номера та адреси розподільних пунктів (РП) і трансформаторних підстанцій (ТП).
2. Відстеження топології електричної мережі від рівня живлячої підстанції до конкретного абонента.
3. Оперативного аналізу та пошуку пошкодження електричної лінії (по дзвінку абонента).
4. Зберігання карток РП, ТП, а також схем електричних мереж в електронному вигляді, з можливістю їх роздруківки.
5. Ведення схем нормального режиму із зазначенням відхилень від схем у відомості відхилень.
6. Ведення інформаційно-довідкової системи параметрів обладнання (паспортні дані) РП або ТП, параметрів електричних ліній (повітряних або кабельних).
4. «Паспорта обладнання»
«Паспорта обладнання» ппризначений для ведення обліку на підприємстві за всіма видами обладнання та дозволяє:
1. вибирати групи обладнання, за якими потрібно вести облік,
2. самостійно створювати, редагувати параметри і набори параметрів для обраної групи або підгрупи обладнання,
3. вносити, редагувати, і роздруковувати паспорта обладнання,
4. експортувати паспорта обладнання в WORD і EXCEL,
5. зберігати фотографії обладнання і його вузлів, відскановані документи,
6. формувати аналітичні звіти по збережених даних,
7. використовувати внесені дані в інших завданнях,
8. використовувати дані інших завдань.
5. «Відомість відключень»
«Відомість відключень» ппризначена для формування та ведення відомостей про погашення абонентів в зв'язку з:
1. Аварійними відключеннями по РЕМ 6, 10 кВ
2. Аварійними відключеннями по ПЛ 35 кВ
3. Аварійними відключеннями по ПЛ 110 кВ
4. Аварійними відключеннями трансформаторів на ПС 110 кВ
5. Аварійними відключеннями трансформаторів на ПС 35 кВ
6. Аварійними відключеннямии секций, систем шин на ПС 110 кВ
Дозволяє здійснювати наступні вибірки за видами відключень в необхідних діапазонах часу, з підрахунком кількості відключень і сумарного недоотпуск електричної енергії та збереження обраних даних в стандартних таблицях Excel.
Реалізовані наступні функції:
1. Перегляд відомості відключень
2. Внесення запису про відключення
3. Редагування запису про відключення
4. Видалення запису про відключення
5. Формування та редагування структури управління
6. «Відомість дефектів»
«Відомість дефектів» призначена для автоматизації формування, ведення, контролю дефектної відомості обладнання.
Дефекти обладнання систематизуються по так званим підрозділам, які в свою чергу можуть бути розбиті на виробничі групи (якщо в цьому є необхідність). У свою чергу обладнання систематизується за видами.
У дійсній версії в програмі реалізовані наступні функції:
1. Перегляд відомості поточних дефектів
2. Перегляд відомості усунених дефектів
3. Внесення запису про новий дефект в відомість поточних дефектів
4. Редагування запису про дефект у відомості поточних дефектів
5. Видалення запису про дефекті з відомості поточних дефектів
6. Перенесення запису про дефект в відомість усунених дефектів
7. Формування та редагування структури відомості дефектів.
При розробці даної програми враховувалися наступні вимоги:
1. Швидкодія. Забезпечення швидкості роботи з базою даних дефектів.
2. Розмежування доступу різних категорій користувачів до перерахованих вище функцій програми.
7. «Планування ремонтів обладнанн»
«Планування ремонтів обладнанн» презначено для:
1. Планування робіт по ремонту електротехнічного устаткування на місяць вперед;
2. Суміщення при одному відключенні (заявці) ремонтних робіт різних служб підприємства;
3. Координування планів ремонту;
4. Створення надійного електронного архіву;
8. «Диспетчерські заявки»
«Диспетчерські заявки» призначені для автоматизації формування, реєстрації, аналізу, дозволу, відкриття, закриття та зберігання заявок на висновок в ремонт обладнання.
Реалізовані наступні режими роботи:
1. Створення нової заявки і занесення в надійшли;
2. Читання заявки з пошти з програми
3. Робота з заявками, що надійшли і їх реєстрація;
4. Робота з зареєстрованими заявками.
При розробці даної програми враховувалися наступні вимоги:
1. Швидкодія. Забезпечення швидкості роботи з базою даних заявок, в тому числі і для віддаленого користувача.
2. Розмежування функцій по категоріям користувачів і в залежності від стану заявки (що надійшла - зареєстрована, чи не розглянута - не вирішення - дозволена, відкрита - закрита - знята).
3. Забезпечення неможливості втрати даних через редагування змісту конкретної заявки різними користувачами одночасно.
9. «Рапорт диспетчера»
«Рапорт диспетчера» призначений для автоматизації формування рапортів диспетчера шляхом автоматичного отримання даних з ОІК АСДУ, диспетчера заявок, відомості відключень, а також упорядкування архівування рапортів диспетчера шляхом автоматичного призначення стандартизованих найменувань архівних файлів рапортів при їх збереженні.
10. «Адміністратор користувачів диспетчерських задач»
«Адміністратор користувачів диспетчерських задач»призначений для призначення прав користувачам диспетчерських задач. Дозволяє призначати права користування диспетчерськими завданнями, створювати і редагувати групи користувачів для диспетчерських задач. Всі дані зберігаються в базі даних ОІКа.
11. «Електронний журнал диспетчера»
«Електронний журнал диспетчера & raquo; призначений для ведення оперативного журналу диспетчера. Дозволяє переглядати журнал, додавати і редагувати записи. Всі дані зберігаються в базі даних оперативно-інформаційного комплеса.
Автоматизована система являє собою сукупність керованого об'єкта й автоматизованих керуючих пристроїв і складається з системи автоматики і системи диспетчерського управління та збору даних.
Диспетчерське управління і збір даних є основним методом автоматизації управління складними динамічними системами в життєво важливих і критичних з точки зору безпеки і надійності областях. На принципах диспетчерського управління будуються великі автоматизовані системи в промисловості, енергетиці, на транспорті, в космічній і військовій галузях, в різних державних структурах.
Програмний комплекс СКАТ ™ призначений для вирішення завдань автоматизації диспетчерського управління мережевих енергопостачальних організацій та цехів електропостачання великих промислових підприємств. Даний пакет є частиною оперативно-інформаційного комплексу автоматизованої системи диспетчерського управління (ОІК АСДУ). Комплекс СКАТ ™ здійснює прийом, обробку та відображення телеметричної та іншої оперативної інформації, в тому числі інформації з технічного обліку електроенергії. На базі оперативної інформації вирішується ряд технологічних задач по диспетчеризації і ведення режимів електричної мережі, з контролю електроспоживання.
Програмний комплекс СКАТ ™, на наш погляд, досить повно задовольняє вимогам по набору функцій, а саме:
- Дорозрахунки
- Інтеграція
- Усереднене.
- Прості
- По графіку
- Альтернативна заміна.
Перевести в режим ручного введення можна як з поточного моменту часу, так і заднім числом. При цьому проводиться примусовий перерахунок залежних параметрів, і вносяться відповідні корекції в архів.
- Список мнемосхем, дозволених для перегляду;
- Фільтр подій відображаються у вікні подій;
- Набір прав доступу до функцій системи;
- Розмежування доступу до сигналів (робота на різні організації).
1. «Сервер прийому передачі даних»
2. «Схеми»
3. «Відомість»
4. «Добова відомість»
5. «Конструктор звітів»
6. «Адміністратор користувачів»
7. «Монітор сесій»
8. «Провідник ОІК»
9. «Редактор»
«Бланки перемикань» призначені для:
«Марлін» («Топологія мережі») призначена для:
1. Пошуку схеми електропостачання абонента на його адресу із зазначенням номера та адреси розподільних пунктів (РП) і трансформаторних підстанцій (ТП).
2. Відстеження топології електричної мережі від рівня живлячої підстанції до конкретного абонента.
3. Оперативного аналізу та пошуку пошкодження електричної лінії (по дзвінку абонента).
4. Зберігання карток РП, ТП, а також схем електричних мереж в електронному вигляді, з можливістю їх роздруківки.
5. Ведення схем нормального режиму із зазначенням відхилень від схем у відомості відхилень.
6. Ведення інформаційно-довідкової системи параметрів обладнання (паспортні дані) РП або ТП, параметрів електричних ліній (повітряних або кабельних).
«Паспорта обладнання» ппризначений для ведення обліку на підприємстві за всіма видами обладнання та дозволяє:
1. вибирати групи обладнання, за якими потрібно вести облік,
2. самостійно створювати, редагувати параметри і набори параметрів для обраної групи або підгрупи обладнання,
3. вносити, редагувати, і роздруковувати паспорта обладнання,
4. експортувати паспорта обладнання в WORD і EXCEL,
5. зберігати фотографії обладнання і його вузлів, відскановані документи,
6. формувати аналітичні звіти по збережених даних,
7. використовувати внесені дані в інших завданнях,
8. використовувати дані інших завдань.
«Відомість відключень» ппризначена для формування та ведення відомостей про погашення абонентів в зв'язку з:
1. Аварійними відключеннями по РЕМ 6, 10 кВ
2. Аварійними відключеннями по ПЛ 35 кВ
3. Аварійними відключеннями по ПЛ 110 кВ
4. Аварійними відключеннями трансформаторів на ПС 110 кВ
5. Аварійними відключеннями трансформаторів на ПС 35 кВ
6. Аварійними відключеннямии секций, систем шин на ПС 110 кВ
Дозволяє здійснювати наступні вибірки за видами відключень в необхідних діапазонах часу, з підрахунком кількості відключень і сумарного недоотпуск електричної енергії та збереження обраних даних в стандартних таблицях Excel.
Реалізовані наступні функції:
1. Перегляд відомості відключень
2. Внесення запису про відключення
3. Редагування запису про відключення
4. Видалення запису про відключення
5. Формування та редагування структури управління
«Відомість дефектів» призначена для автоматизації формування, ведення, контролю дефектної відомості обладнання.
Дефекти обладнання систематизуються по так званим підрозділам, які в свою чергу можуть бути розбиті на виробничі групи (якщо в цьому є необхідність). У свою чергу обладнання систематизується за видами.
У дійсній версії в програмі реалізовані наступні функції:
1. Перегляд відомості поточних дефектів
2. Перегляд відомості усунених дефектів
3. Внесення запису про новий дефект в відомість поточних дефектів
4. Редагування запису про дефект у відомості поточних дефектів
5. Видалення запису про дефекті з відомості поточних дефектів
6. Перенесення запису про дефект в відомість усунених дефектів
7. Формування та редагування структури відомості дефектів.
При розробці даної програми враховувалися наступні вимоги:
1. Швидкодія. Забезпечення швидкості роботи з базою даних дефектів.
2. Розмежування доступу різних категорій користувачів до перерахованих вище функцій програми.
«Планування ремонтів обладнанн» презначено для:
1. Планування робіт по ремонту електротехнічного устаткування на місяць вперед;
2. Суміщення при одному відключенні (заявці) ремонтних робіт різних служб підприємства;
3. Координування планів ремонту;
4. Створення надійного електронного архіву;
«Диспетчерські заявки» призначені для автоматизації формування, реєстрації, аналізу, дозволу, відкриття, закриття та зберігання заявок на висновок в ремонт обладнання.
Реалізовані наступні режими роботи:
1. Створення нової заявки і занесення в надійшли;
2. Читання заявки з пошти з програми
3. Робота з заявками, що надійшли і їх реєстрація;
4. Робота з зареєстрованими заявками.
При розробці даної програми враховувалися наступні вимоги:
1. Швидкодія. Забезпечення швидкості роботи з базою даних заявок, в тому числі і для віддаленого користувача.
2. Розмежування функцій по категоріям користувачів і в залежності від стану заявки (що надійшла - зареєстрована, чи не розглянута - не вирішення - дозволена, відкрита - закрита - знята).
3. Забезпечення неможливості втрати даних через редагування змісту конкретної заявки різними користувачами одночасно.
«Рапорт диспетчера» призначений для автоматизації формування рапортів диспетчера шляхом автоматичного отримання даних з ОІК АСДУ, диспетчера заявок, відомості відключень, а також упорядкування архівування рапортів диспетчера шляхом автоматичного призначення стандартизованих найменувань архівних файлів рапортів при їх збереженні.
«Адміністратор користувачів диспетчерських задач»призначений для призначення прав користувачам диспетчерських задач. Дозволяє призначати права користування диспетчерськими завданнями, створювати і редагувати групи користувачів для диспетчерських задач. Всі дані зберігаються в базі даних ОІКа.
Новости компании
01.07.2020
Завершено роботи по впровадженню модернізованої системи ОІК для Коростенського ...
01.01.2020
Змінено політику ліцензування Програмних модулів і Програмних Комплексів
З 2020 року ОАСУ Енерго змінює найменування програмних комплексів, а ткаже ціноутворення програмних ...
22.08.2019
ОІК АСДУ на Трансформаторній підстанції 150/35 кВ «Ольвія» для ВП Лиманського
Завершено роботи по впровадженню системи телемеханіки для ТОВ «...
25.06.2019
Повним ходом йдуть роботи по внедненію системи телемеханіки, системи АСКОЕ, а т...
03.04.2019
Завершено роботи по впровадженню системи моніторингу ФЕС Суворове-2
Завершено роботи по впровадженню системи моніторингу ФЕС Суворове-2 Ізмаїльського ...